06 October 2011


Interesse in deze beauty? Kijk even bij: te koop.

6 comments:

Simone de Klerk said...

Volgens mij heb je de woonkamer al veranderd, met de grote bank tegen het raam (o: Heb je alweer wat meer kunnen opruimen? Mooie bak, maar ik mag het niet van mezelf ... en ... ik heb er al een ...

conny's quilts en creaties said...

Ik heb er ook al één, jaren geleden omgetoverd in een "lapjes kast": in elk vakje rolletjes stof, miniboekjes, doosjes en plexiglas ervoor...misschien een idee voor jou of de koper...?

Lida said...

Ja ik zou hem graag hebben, had er een en die heb ik sufferd weggegeven. En nu zie ik overal die bakken met borduurtjes erin en dat vind ik gaaf!
Maar waar vind ik te koop? Ben benieuwd wat hij moet kosten! Groetjes
Lida

FeatherDuster said...

Are you no longer writing in English? :-(

Marians Quiltblog said...

Ook ik ben geinteresseerd in de letterbak. Heb je hem al verkocht? Wat vraag je ervoor. Hij is uitermate geschikt voor mijn vingerhoedjes die ik spaar.
Ik hoor graag van je.
Groet Marian

Yvonne aka sommeke said...

't Is wel een schitterende letterbak, 'k heb geen plek!
Is ie al verkocht?