11 September 2009

The exhibition, de tentoonstelling

Door alle commotie omtrent de gestolen quilt, zou ik bijna vergeten om wat foto's van de mooie tentoonstelling in de Oliemolen te laten zien. De quilt is bij het opruimen niet gevonden. Hij is doelbewust gestolen. Ik heb me er bij neergelegd dat ik hem waarschijnlijk niet meer terugzie.

Because of all the excitement about my stolen quilt I almost forgot to show you some pictures of the beautiful exhibition in 'de Oliemolen'. The place has been tidied up and cleaned and the quilt has not been found. So now I am sure thet I will never get it back.

Een foto van de entree van de Oliemolen
A picture of the entrance of the Oliemolen

An impression of the show
Een indruk van de tentoonstelling







op dit tafeltje lag eerder mijn quilt. Middenonder mijn NYB. Ben zo blij dat ze die niet hebben meegenomen
This is the corner where my quilt was taken away. At the bottom at the left of the table is my NYB. I am really happy this one has not been taken.


Interieur van de molen
The mill's interior


24 comments:

Peg - Happy In Quilting said...

Jossie...what a lovely spot for the display...there are so many beautiful quilts on display...there is still hope that yours will be returned...

Rina said...

Mooie lokatie voor zulke mooie quilts. Het blijft alleen erg jammer dat er mensen zijn die denken dat ze de eigendommen van anderen mee mogen nemen. Ze beseffen niet goed hoeveel tijd en emotie voor ons in die quilts zit.

Isabella said...

Wat erg van je quilt, op deze manier durf je bijna geen quilt meer op een expositie te laten zien.
Mooie foto's laat je zien, ik ben jammer genoeg niet in Heerlen geweest. Heb daar nu toch wel een beetje spijt van.

Simone de Klerk said...

Bedankt voor de rondleiding! Prachtige quilts zijn erbij!! Ook erg mooie foto's van het interieur van de molen! Ik ga vandaag naar de 'Totaal' opening. Eens kijken wat daar te zien is.
Fijne vrijdag!

Anita said...

Bedankt voor je foto's. Zo heb ik toch nog het idee dat ik er een beetje bij was. Jammer genoeg was het een beetje te ver weg voor mij.

quilting Jeannet said...

Wat een mooie impressie Jossie, die mensen wonen daar wel heel erg mooi, ik zie ook Pools Aardewerk voorbij komen, mijn favoriet.

groetjes, Jeannet

Annelies said...

Bedankt voor de mooie foto's. Ik begrijp het nog steeds niet van je quilt. Hoe kunnen ze zoiets doen.

Marie-José H said...

Wat was het een mooie tentoonstelling hè. Jammer van jouw quiltje maar de tentoonstelling zelf was super. Je hebt een te gekke slide-show op je site.
Enne....succes met de sterretjes;-)

Quiltpassion.blogspot.com said...

Jammer dat ik deze tentoonstelling niet gezien heb, wat een prachtige quilts in zo'n mooie omgeving! Leuk, die slideshow. Ik vind het nog steeds niet te geloven, dat je quilt gestolen is. Gelukkig heb je je erbij neergelegd, maar ik hoop toch nog dat de dief hem terug geeft.
Fijne dag, Cisca

Berna said...

De tentoonstelling ziet er erg sfeervol uit. Jammer dat er zo'n nare bijsmaak aan zit door je gestolen quilt.

Joyce said...

Wat een oergezellige tentoonstelling!! Fijn dat we zo kunnen meegenieten.
Onbegrijpelijk dat daar iemand heeft gelopen met zulke slechte bedoelingen!!

Francien said...

Hallo Jossie...wat een prachtige quilts...stuk voor stuk meesterwerkjes...de tentoonstelling was prachtig opgebouwd zo..vind het heel erg van je quilt..kan zo iets niet begrijpen...de slideshow is geweldig...bedankt voor het delen...groetjes Francien.

Yvonne aka sommeke said...

Bedankt voor foto's en verslag Jossie! 't Was meegenieten zo!
Ik blijf het minpunt ook vreselijk erg vinden ....
Toch een goe weekend gewenst!

Hennie said...

Dat ziet er erg gezellig uit de quilt tentoonstelling in de olie molen jammer dat je quilt niet als nog boven water is gekomen dat geeft toch een flinke domper op zo'n prachtige tentoonstelling.
Erg leuk om alles langs te zien komen op de slide show.
Groetjes Hennie.

ranette said...

So many wonderful quilts. I just love your NYB. I agree that there is still hope for your quilt to be returned to you.

I spied several red & white quilts in the pictures. I'd fit right in...lol

Anonymous said...

Mooi foto's van de tentoonstelling, bedankt voor de rondleiding.

katrien said...

Bedankt om ons te laten meegneieten van al dat moois.

Johanna Zweden said...

Wat is het toch triest, dat iemand dat zomaar meeneemt, dat brengt meteen je stemming naar beneden.
Maar wat een prachtige tentoonstelling en wat een mooie quilts, en wat lag het er allemaal leuk tentoongesteld, het creatief,
Groetjes Joke en een fijn weekeinden.

Unknown said...

great and impressive work.disappointed for the stolen of your quilt! hugs

Bev C said...

What beautiful surroundings for the quilt display. Jossie have you enough material to make the quilt again? I know this doesn't replace the missing one but it may help you. Lets of the thief/thieves feel some remorse. Have a great week.

Inge Slaats said...

Wat een prachtige plek voor een tentoonstelling en wat een mooie quilts zijn er te zien.
Nogmaals het blijft wel erg zuur (zachtjes uitgedrukt) dat ze juist daar jouw quilt gepikt hebben.
Die slideshow is ook geweldig!

Guusje, said...

Wat een prachtige quilts en wat een mooie tentoonstelling maar wat vreselijk dat er een quilt is gestolen hoe durven ze. Heb er geen woorden voor.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

Beautiful show, thanks for sharing all the pictures.