23 November 2008

Let it snow

Het komt eigenlijk nooit voor, dat je zonder tuinverlichting 's avonds de tuin kunt zien vanuit de verlichte woonkamer. De sneeuw zorgt voor een klein wondertje. Het is heel licht buiten en zo mooi. Normaal gaan hier 's avonds heel on-nederlands de gordijnen dicht. Vanavond hou ik ze nog maar even open. Heb zonet een foto gemaakt. Ongelooflijk dat deze in het donker is genomen.

It hardly ever happens that you can look into your garden at night from the lighted living room. Tonight we can. It has been snowing all day and the garden looks like magic. Usually we close our curtains in the evening which is not very Dutch. Most people here like to keep their curtains or blinds open. Don't know why. It's just a habit I think. A couple of minutes ago I took this picture. Hardly to believe that I took it in the dark.

6 comments:

Annelies said...

Al die sneeuw, een prachtig gezicht. Toch denk ik ook aan mijn man die nu in de file staat.

quilting Jeannet said...

Hoi Jossie !
Ziet er leuk winters uit bij je, leuke achtergrond ook, mij lukt het toch niet meer om een andere achtergrond te selecteren, hij blijft steeds op mijn zelfde achtergrond staan terwijl ik volgens mij wel goed doe, jammer !

Anonymous said...

mooie foto maar jeetje wat heb ik een hekel aan sneeuw! Zolang je niet op pad moet vind ik het wel prima, maar op maandagmorgen wil ik dat het allemaal weg is!

Blackbird said...

Weer zo'n mooie foto. Ik duim me rot voor je dat je de fotowedstrijd mag winnen, want die eer komt je wel toe hoor meid!
Hartelijke groet van Leintje

Martine said...

Mooie foto, hoor. Verder wordt t tijd om te emigreren naar een warm land....

Unknown said...

This is Christmas snow! We heard it on the news that it was snowing in your part of Europe.