07 September 2008

Wauw

Verleden jaar ben ik met mijn vriendin op vakantie naar IJsland geweest. Een schitterend land en een Walhalla voor fotografen. Voor mijn vriendin heb ik voor haar verjaardag een fotoboek en een grote poster van een van de foto's laten maken Deze foto heb ik gisteren ingestuurd en hij is door de voorselectie gekomen. Ben helemaal trots op mezelf. Hij staat op http://www.fotografie.nl/fotowedstrijd
Ik weet niet of ik hem hier mag publiceren. Moet ik nog uitzoeken. Maar de foto is genomen aan de zuidkust van IJsland, op het zwarte strand met zwarte rotsen op de achtergrond. Mijn vriendin in het zwart gekleed staat op de voorgrond. Misschien dat jullie de foto vinden. Maar het is een kwestie van zoeken.Hieronder twee foto's die op hetzelfde strand zijn gemaakt.


Last year my friend won a trip to Reykjavik (Iceland) and invited me to go with her. It is a fantastic country with the best scenery you can imagine. A Wonderland for photographers. I took a lot of photo's and had calenders, a photobook and a poster made. Yesterday I sent that particular picture in for a photo competition and it came through the preselection. I am so proud. I'm not sure if I am allowed to publish it at my blog. But maybe you'll find it at http://www.fotografie.nl/fotowedstrijd It is taken on the black beaches at the Southcoast of Iceland. My friend dressed in black is standing in front of two black rocks. I'm really excited. I don't have to win for seeing it published on a website is a prize on its own to me. The pictures above are taken at the same beach.

3 comments:

Unknown said...

Your words make me so proud. Thank you.

Leanne said...

How exciting...good luck I hope you win.

Anonymous said...

prachtig hoor jos, hoop dat je wint
hilde