05 September 2008

Ik ben er weer/on line again

Het leek allemaal goed te gaan. Duidelijke handleiding, gekleurde stekkertjes en het klikte allemaal. Totdat ik erachter kwam, dat er geen stekkertje in onze quattrovox kon(we hebben ISDN). De poort waar het stekkertje in moest had een vast snoer. Diverse keren met de helpdesk gebeld, en diverse keren werd er een andere oplossing bedacht. Maar het eind van het liedje was dus, dat we geen internet hadden en niet konden bellen. Toen heb ik de boel maar weer gesloopt en alles weer in oude staat teruggebracht. Nu kunnen we dus als vanouds bellen en surfen. Domme zet van HetNet om een doe het zelf pakket te sturen. De 17e komt een monteur de boel professioneel aansluiten. Zonde van de tijd. Ik had mijn quilttop af kunnen maken.

Well, it looked like everything went OK, untill I discovered that it was not possible to put a plug into the quattrovox (ISDN line). There is a fixed cable in the port I needed and it is illegal to open it and put another cable in. So I had to call the helpdesk and in about 10 days all will be installed bij a mechanic. I put the old modem back and we are able to use the phone and are on line again.
But it is a waste of time. I could have finished my quilt top.

3 comments:

Anonymous said...

Ach het is toch wat.... (hihihihi) wij vrouwen hebben het maar zwaar met al die verantwoordelijkheden die we in de schoenen geschoven krijgen. En die helpdesks heb je ook niks aan he... eerst oeverloos heen en weer bellen en pas na een hele middag ploeteren met het juiste antwoord komen. Maar gelukkig heb je alles weer in de oude staat kunnen terugbrengen...

Unknown said...

You could also have changed the cable if it was allowed.

Mirjam said...

Leuk dat je even op m'n blog gekeken hebt!
Ik kan er denk ik wel vanaf blijven hoor! Ik heb freezerpapier er voor nodig en dat heb ik nog nooit gebruikt... kZie er nog een beetje tegenop. Dus eerst nog maar wat moed en tijd verzamelen...

Groetjes, Mirjam