14 November 2010

GIVE AWAY ... De uitslag........ The results

Eindelijk is het dan zover. De lootjes zijn getrokken. De kerststofjes vond ik zelf zo leuk, dat ik getwijfeld heb of ik ze wel zou weggeven. Want ze zijn blauw he, en blauw, vooral die kleur blauw, daar val ik regelmatig voor.......  Toen ik ze in Houston nog een keer bekeek, snapte ik niet dat ik voor mezelf niet dezelfde stofjes had gekocht. En ik begrijp het nog steeds niet. Heb de volgende dag nog gezocht naar de winkel waar ik ze gekocht had, maar die kon ik niet meer vinden. Nu zou ik natuurlijk wel mee kunnen doen aan de verloting........ maar zo zitten we toch niet in elkaar. Stel je voor dat ik me met veel tromgeroffel zelf als winnaar zou moeten aankondigen...............!

Finally I drew the names of the winners of my Houston give away. The photos show both the gifts I found for you at the Quilt Festival. My favourites are the Christmas fabrics and I almost kept them for myself. They are blue, they are my favourite blues and when unwrapping at the hotel I didn't understand why I had not bought some for myself. A day later I tried to find the shop where I bought the material but could not find it. What a pity. I thought about throwing my name into the bag as well but imagine I would have myself to announce as a winner....LOL  No, could not do that! I hope the winner will be very pleased with them.

Het was nog even wat knip- en vouwwerk, bijna honderd papiertjes,
It was some cutting and folding, about 100 little papers




Alles ging in dit tasje
Than all went into this bag



en deze winnaars kwamen eruit
and out came these winners


                                    




Set nr 1)



 gaat naar:   goes to Francien


Set nr 2)



gaat naar:   goes to:  Gert

Van harte gefeliciteerd. Leuk dat er een man heeft gewonnen!

Congratiulations guys. So much fun that a man has won my give away

Willen jullie me jullie postadres doormailen? Dan gaan de pakketjes zo snel mogelijk op de bus.

Mezelf ben ik natuurlijk niet vergeten in het quiltparadijs. Ik heb geen foto's gemaakt van mijn schatten, jullie zouden wel eens een verkeerde indruk kunnen krijgen. Maar koffer en handbagage waren propvol met stofjes, tussenvulling (dat scheelt echt!) garens, naalden, papier, lineaal en natuurlijk weer een schaartje om mijn verzameling op peil te houden (ik heb er nu 24).

Of course I did not forget to buy a few things for myself at the show. I did not take pictures of my treasures for you might get a wrong idea about my spending ;-) My suitcase and handluggage were filled with goodies like fabric, batting (really cheap in the USA) a ruler, needles, paper, magazines etc.  And of course a sweet little scissors to add to my collection (I have 24 now) Anyway it will all get my busy till 2090 I am afraid.

21 comments:

inge said...

gefeliciteerd Francien en Gert!

AnitaS said...

Gefeliciteerd Francien en Gert. Veel plezier ermee.

Lida said...

Oh, ik merk het al, bij jou vergeleken ben ik wat betreft schaartjes, nog maar een amateur! Laat je daar wel een foto van zien, ben er erg nieuwsgierig naar en ook wat van de lapjes....please!!! Maar ik ben blij dat je weer gezond en wel terug bent!! Groetjes
Lida

christina said...

wat een lief gebaar jos.

GRANNY'S HOUSE said...

Francien en Gert van harte gefeliciteerd en wat een leuke pakketjes hebben jullie gewonnen.

Groetjes
Ines

Guusje, said...

Francien en Gert van harte. Veel plezier met deze mooie pakketjes. En bedankt voor de give-away.

Francien said...

Zooooo Jossie...wat lees ik nou?! hartstikke leuk zeg... wat een verrassing en wat een prijs!! Mag zou zelf een keer bofkont tegen mezelf zeggen...en tegen Gert ook... gefeliciteerd..ga gelijk eens bij hem kijken..Sinterklaas komt wel lekker vroeg voor mij... bedankt alvast Jossie...zal je gelijk hierna mailen...en fijn dat je heelhuids terug bent...
Groetjes Francien.

quilting Jeannet said...

Gefeliciteerd voor Francien en Gert, Gert valt geloof ik wel regelmatig n de prijzen, toch ? makkelijke naam misschien (lol) Wat leuk je scharenverzamelingetje, voor je het weet heb je er een aantal he ? Ik heb er net nog twee bij Simone besteld.

groetjes, Jeannet

Anita - Vlijtige Handjes said...

Francien en Gert veel plezier met de cadeautjes.
Groetjes Anita

Jossie,

Je laat je Houstonbuit toch nog wel een keer zien.......

Anonymous said...

Joepie: ik heb gewonnen! Dank je wel! En Francien natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je mooie prijs. Het lijkt mij heerlijk om ooit eens een keer naar Quilt Market te kunnen gaan. Leuk om hier op je blog je belevenissen te lezen.

Bev C said...

Hello Jossie,

Congratulations to Francien and Gert. I bought myself another pair of scissors the other day too. They were Pink so I had to have them. Enjoy the contents of your suitcase.
Happy days
Bev.xoxo

Nana's Quilts said...

You had very nice give-aways on your blog. I really must do that - mostly I need to get organized and then it would be easy. I finished up one kit I bought in Houston, but mostly have been making quilt sandwiches - I bought batting when I got home from Houston. Now to quilt it -oh my!
Groetjes,
Marne

Saskia said...

Kijk da's leuk! twee gelukkige winnaars! En je mag heus wel je hele 'Houston Buit' aan ons laten zien hoor.., worden we heus niet jaloers van LOL

Valentina said...

Congratulations, girls!
:)
And Jossie, we wouldn't expect anything less from you, I would have probably pinned FQ's to my clothes to bring more on the plane!
Of course you can share your treasures!
LOL

Karen said...

Congratulations Francien and Gert!

hetty said...

Congratulations to Francien and Gert!

Daniëlle said...

Gefeliciteerd allebei!! Ach en een vroege Sinterklaas, wie kan daar nou bezwaar tegen hebben?! Groot gelijk dat je nog het een en ander hebt aangeschaft LOL gewoon luisteren naar dat stemmetje! Mooie avond, liefs, Daniëlle

Annemiek said...

Felicitaties aan de winnaars. Gelukkig heb ik zelf kerststofjes besteld...*lol*
Leuk he, dat blauw...ik zag t lapje in de quiltwinkel. In t rood is ie óók leuk :)

conny ten berge said...

Proficiat Francien en Gert, leuke prijzen hebben jullie gewonnen.

Yvonne aka sommeke said...

Van harte proficiat aan de winnaars, Francien en Gert en dank je wel Jossie!
Zeg, zeg, wij willen een foto van je buit zien hoor.
24 scharen??? Dat haal ik ook niet! LOL

Shirley said...

Congratulations to the winners. I hope you find some time, Cybele, to have fun with the items you found for yourself.

PS Thanks for the visit