07 November 2009

Ontmoetingen

Bloggen is leuk , dat wisten we al. Maar wat bloggen nog leuker maakt, is dat je leuke mensen ontmoet, die je anders nooit had leren kennen. Zoals Jeannet Donderdag dus na een prachtige rit door de Zeeuwse en Zuidhollandse eilanden naar de kust gereden en de middag bij Jeannet doorgebracht. Ik was ook heel benieuwd hoe de katten op me zouden reageren. Nou niet dus. Die hadden zich op hun favoriete warme plekken bij de kachel resp. bovenop de snijmat geinstalleerd, keken me even aan van "oh ben jij het" en sliepen door! Ik heb de mooie quiltkamer van Jeannet gezien, waarin zich ook de lades met WIM's bevonden. Indrukwekkend! Ze heeft echt niet overdreven op haar blog. Prachtige quilts bewonderd en het multifunctioneel hoedje van alle kanten bekeken. En verder hebben we natuurlijk heerlijk zitten kwekken over van alles en nog wat. Het was gezellig Jeannet en dank je wel voor de gastvrijheid. Jammer dat we zo ver van elkaar wonen. Mutserig als ik ben, was ik mijn fototoestel vergeten. Gelukkig heeft Jeannet me een paar foto's doorgestuurd.

Blogging is fun, we bloggers know that. And what's even more fun is meeting people you otherwise would not have met. So last Thursday I drove to the coast to meet Jeannet We had a lovely time. Jeannet showing me her nice and cosy sewing room, her draws with WIM's, her beautiful quilts etc. And what else did we do? Well having tea and chat! Unfortunately I forget to take my camera but Jeannet was kind enough to send me some of her photo's.Jeannet.

Arax aka Beest keurt mijn SBS blokken.
Arax aka Beest checking my SBS blocks


Goedgekeurd voor een poezendeken.
OK for a blanket

Nu vragen jullie je natuurlijk af of er ook nog wat gequilt is. Ja hoor, Jeannet heeft een stapeltje gansjes gemaakt en ik heb mijn bakje met mandjes uitgepakt en later weer ingepakt!
And of course we worked hard. Jeannet made a pile of flying geese and I took out my box with baskets and put them away again!


Het was een leuke dag Jeannet.

10 comments:

Yvonne aka sommeke said...

"ik heb mijn bakje met mandjes uitgepakt en later weer ingepakt!"
Oooh dat ken ik ondertussen! LOL
Maar het waren wel erg keurig geapplikeerde mandjes die er uitgepakt werden!
Goe weekend Jossie!

Lurline said...

Gorgeous basket blocks and I have that book, too!
Hugs - Lurline♥

Peg - Happy In Quilting said...

The basket blocks are lovely Jossie sounds like a perfect day..

Guute said...

Jouw blokjes vond ik prachtig!!! En als je de blokjes al uithaalt, getuigt dit toch van heel veel goede wil. En kletsen en naaien: dat is niet altijd een goed huwelijk!

Annelies said...

Ja, je kunt soms gezellig samen zijn en weinig handwerken. Maakt het uit ?
Goed weekend !

Berna said...

Als het maar gezellig is geweest toch? Volgens mij krijgt Jeannet regelmatig bezoek van (vreemde) bloggers. Een gastvrij mens lijkt me. Je mandjes zijn mooi. Goed weekend.

Simone de Klerk said...

Wat leuk, Jos, om zo blogmensen te ontmoeten!!! Het ziet er naar uit dat jullie een erg gezellige dag hadden samen. Een gezellig weekeinde!

quilting Jeannet said...

Het was echt een heel gezellige middag Jossie, ik vind het inderdaad erg leuk om mensen te ontmoeten, en op blogs doe je zulke leuke contacten op! volgende keer neem je een advocaatje he ?nu ga ik het met mijn moeder morgenochtend maar soldaat maken....

hartelijke groetjes, Jeannet

FeatherDuster said...

Always a good sign to get approval of the resident cat!

Johanna Zweden said...

Wat een prachtige poes, en wat komt hij mooi uit op die vrolijke blokken, ik vind ze zo prachtig, wat zal date en mooi quilt worden.
Gr Joke'
We gaan de goed kant op, ben alweer een beetje in de weer. dank je wel.