26 May 2010

One Flower Wednesday

Vorige week zag ik dat het veel quiltsters gelukt was om de stoffen bloemen in een pot te kweken. Deze week heb ik dat ook geprobeeerd en dankzij het mooie weer is dat wonderwel gelukt. Drie bloemen zijn (zoals op het bakje staat) created by nature.
Ik ga nu eens zien bij de andere bloemenmeisjesof het daar ook weer gelukt is.

Last week I saw fabric flowers grow in flower pots and gardens. I have tried this myself this week and thanks to the lovely weather they grew! And like it says on the box they are: created by nature!
I am off to the other flower girls to watch how much their garden has grown
.

27 comments:

ria vogelzang said...

Dat is je dan goed gelukt!
Mooie bloemen!

FeatherDuster said...

Must be all that nice weather you're having!

Anonymous said...

Op mijn gewone computer kan ik je niet lezen, dus ik reageer af en toe een beetje traag. Maar je bloemen groeien goed.

Betsy said...

They look great!

Berna said...

Dat is een razendsnelle bloemenkweek! Leuk!

Marion said...

Je kunt zien dat de zon goed heeft geschenen. En met een beetje hulp van jou zijn er 3 prachtige bloemen ontstaan!!

Joke said...

Kwestie van groene vingers hebben toch? En een beetje kunnen patchen misschien... Maar zonder gekheid: je hebt weer drie heerlijke zomerse bloemen "gekweekt".

groetjes, Joke.

Joke said...

Oeps, ik drukte op "Enter" voordat ik mijn weblogadres had ingetypt..., dus ga ik nu voor de herkansing.

JustCindy said...

I love the red flowers!

Johanna Zweden said...

Wat enig en wat een leuk idee.
Gr Joke

katrien said...

Het is je goed gelukt.,staat mooi.

Francien said...

Ze zijn prachtig Jossie...leuk gepresenteerd zo...het is ook een feestje om bij de andere bloemenmeiden te kijken...leuk al die verschillende stofjes en kleurtjes....kijk ook graag bij de vorderingen van je schelpenquilt...ik heb het geprobeert maar het is niet mijn ding...te moeilijk de eerste gaan goed maar dan zitten er steeds een paar "lelijke"tussen...gerafeld..scheef...hoekig etc...ben er niet bedreven genoeg in...ik blijf bij mijn hexies of log cabin..ben weg van je prachtige blauwe kattenquiltje...schitterend gemaakt...succes met de "blommen"...ga bij de andere meiden kijken....groetjes Francien

Francien said...

Tjonge jonge...sorry Jossie...geprobeerd met d natuurlijk...was te vlug..gr. Francien.

Browndirtcottage said...

Yes...Yes...these are just too cute

Guusje, said...

Wat een bijzonder en mooi bakje, de inhoud is nog veel mooier ik denk dat ik er ook maar eens naar op zoek ga.

Quiltpassion.blogspot.com said...

Bij jou groeien ze ook al zo mooi! Prachtig, hoor!
Groetjes, Cisca

GRANNY'S HOUSE said...

Waty voor mest gebruiik jij, ze zijn prachtig geworden.

Groetjes
Ines

quilting Jeannet said...

Zie je wel dat het ook lukt in de Limburgse grond! mooi hoor, enne, je vraag over de Wisteria.....laat die nou pal voor het vakantiehuisje staan, de mensen die er nu in zitten genieten met volle teugen.......toch nog een keer in het voorjaar komen Jossie, "beest"verheugd zich al op jullie, hahahah


groetjes, Jeannet

Karen said...

Look how well your flowers have grown!! Beautiful!

Mascha said...

Ik wil ook wel zo'n plantje die van zulke mooie bloemen maakt.
Groetjes Mascha

wilma said...

hele mooie bloemen rijker!!

Yvonne aka sommeke said...

Heerlijke blommekes!

Narelle said...

Beautiful flowers grown with love ... and a clever photo.

Marielle said...

Heb je voor mij wat van dat bloemen zaad :-) Erg mooi

Bev C said...

Hello Jossie, may they continue blooming. Watch out for the bugs though!!! Happy Hexagon Sewing.
Bev.xoxo

Anonymous said...

heee....zijn DIE mooi!
Groetjes,
Tineke

Hennie said...

Je bloemen zien er super uit, wat een geweldig project is dit. Het begint wel weer een beetje te kriebelen hoor, ik begin er nu nog even niet aan hoor maar.......
Fijne zondag Hennie.