17 April 2013

Geen mandjesdag

Vandaag geen mandjes op mijn blog. Ik ben bezig met de blokjes aan elkaar te naaien en dat is niet echt spannend om te zien. Eerstdaag show ik het eindresultaat.

Wel kan ik nu het quiltje laten zien waar ik de laatste weken aan gewerkt heb en waarmee ik heb geprobeerd vriendjes te worden met de machine. Het gaat steeds beter. Wel veel uitgehaald en opnieuw begonnen. Maar is quilten niet af en toe even hard achteruit werken als vooruit? Ik heb er veel van geleerd en pas dat nu toe in het babyquiltje. De bies moet er nog emheen en dan is het af.
Hij is toch heel aardig geworden en gaat naar Jopie's Dromenquilts. In januari heb ik een heel lieve mail ontvangen van een moeder die schreef hoeveel de quilt, die ik voor haar zoontje had gemaakt, voor hem betekend heeft. Deze mail heeft me doen besluiten dit jaar weer voor Jopie's aan de slag te gaan. Ik hoop dat het quiltje weer wat warmte en troost kan bieden aan een ziek kind.


De laatste tijd heb ik weer problemen met Blogger. Er verdwijnen dingen, de foto in de header wil niet meer in het midden en nog wat van die dingen. Is het een bekend probleem of zou het aan mijn laptop liggen? Die vertoont namelijk ook wat kuren. Ik ben blij met elk advies en elke oplossing.
 
****************

10 comments:

Rina said...

Wat een lief, mooi quiltje.
Ben je nu al vriendjes met je machine?
Ik ook heb sinds van de week problemen met blogger. Bij mij loopt de pagina steeds vast, terwijl ik wel op andere pagina's kan komen.

GRANNY'S HOUSE said...

Ziet er erg lief uit en wie zou daar nu niet blij van worden.

Groetjes
Ines

AnitaS said...

Wat is het een lief quiltje geworden. Ik heb geen problemen met Blogger.

Mistea said...

Very cute quilt. Perfect to brighten up a child's life. Love the little decorations.

Lida said...

Wat schattig! Ik heb nergens last van tot nu toe! Groetjes
Lida

Klaske said...

Aardig geworden zegt ze, hij is echt leuk Jossie!!
Ik heb geen problemen met blogger dus kan je niet helpen...Ik zal het maar even afkloppen ;-))

Guusje, said...

Wat een schattige quilt. Ik heb ook problemen maar weet ook niet waar het aan ligt.

Marion B. said...

Mooi, het quiltje én het doel.

Ingrid said...

Heel lief Jos!

Peg - Happy In Quilting said...

Very Cute...