31 May 2009

Just a quick note, even een kort berichtje

Klik hier voor meer gratis plaatjes
Deze keer alleen even een vraag. Morgen wordt er weer een uitgebreid bericht geplaatst, want dan is de eerste update van de challenge met Sommeke! Kom dus vooral terug om te lezen.
Sinds meer dan een week heb ik problemen met Blogger. Negen van de tien keer dat ik op mijn blog wil, krijg ik de melding dat de pagina niet geopend kan worden en wordt dan gewoon afgesloten. Bij heel veel andere Blogger (Blogspot) blogs is dat ook het geval. Bij andere blogs zoals Weblog.nl of Wordpress is dat niet het geval. Zijn er meer Bloggers die hier last van hebben? Heeft er misschien iemand een oplossing voor dit probleem? Het is erg vervelend en tijdrovend.
Klik hier voor meer gratis plaatjes
Today only a question to Blogger blogging buddies. Tomorrow I'll be blogging big about the challenge with Sommeke. So be sure to come back and read.
My question: since over a week I have a Blogger problem. Nine out of ten times when opening my blog I get a message that the page can't be opened and then disappeares. It is the same with most Blogger blogs not with other blogs like Wordpress, Weblog.nl etc. Are there Blogger (Blogspot) bloggers with the same problem? Does anyone know how to solve the problem? It is very annoying and time consuming. A solution is more than welcome.

8 comments:

Elly said...

Ik zit zelf niet bij blogger, maar bij weblog, maar ik merk dat ik deze week inderdaad meer problemen zijn om diverse blogs te komen en helemaal met reacties achter te laten. Misschien is er wel een virus in blog land? En vinden ze dat we te weinig quilten.
groetjes Elly
Ps morgen kom ik zeker langs.

Francien said...

Nou...ik heb er een paar keer last van gehad...had ik een leuke reactie getipt en wilde hem plaatsen kwam de melding dat het blog niet te vinden was of een foutmelding en werd het blog gelijk gesloten...Ik heb een gratis programmaatje gedownload buiten mijn virusscanner en het heet Glary Utilities ..het is gratis en laat alles af en toe tussendoor daardoor scannen..het laat dan problemen zien en vraagt of hij die moest oplossen...daarna was alles weer ok...ik hoop dat ik ook nu doorkom op je blog met deze reactie...je blijft het toch proberen è?! Ik ben bij blogger omdat ik het erg makkelijk vind en het plaatsen is eenvoudig( ben niet zo.n kei op de computer) maar door blogger ging het goed....het andere ken ik niet....Hoop dat alles gauw opgelost is voor je...
groetjes Francien.

quilting Jeannet said...

Ik heb er ook last van, en crea annemieke ook, we krijgen de achtergrond er niet op, of hij opent hem niet, of ik kom niet bij de andere bloggers, nu staat mijn foto,tje er weer niet op,héél vervelend allemaal !

groetjes, Jeannet

Leintje said...

Het gekke was als ik op jouw pagina kwam dan bleef de pagina zich steeds opnieuw openen, soms wel 40 keer. Alleen de pc uitzetten wilde dan ng helpen. Had ik soms ook bij andere blogspotpagina's. 't Is erg vervelend als je wilt bloggen en je kunt er niet fatsoenlijk op. Met m'n eigen blogspotpagina's heb ik gelukkig geen last.

Groetjes Leintje

(en ja, waarschijnlijk worden mijn blokjes bruin, maar definitief beslissen moet ik nog hoor! Ik weet dat jij geen bruinmens bent, maar ik wil, en in combinatie met antieke kleurtjes is het zo mooi authentiek!

Yvonne aka sommeke said...

Ik geraak wel makkelijk op je blog maar merk dat een update van jou erg laat in m'n Bloglines verschijnt :-(
Maar we blijven komen natuurlijk!

Mirjam said...

Ik kan ook wel gewoon alles bij je lezen hoor!
Heb zelf ook blogspot maar afgelopen week geen last gehad, ik 'hoor' (lees) er bij anderen wel vaker over.... Hopelijk is het gauw over!

Klaske said...

Ik hoor nu ook meer en meer dat ze niet op mijn blog kunnen komen of geen reactie kunnen geven. Ik moet soms wel 2 of 3 keer je blog openen omdat hij word afgebroken. Maar de aanhouder wint dus lukt het me wel elke keer. Mischien is dat ook wel zo bij mij hoor, ik weet het niet meer. Hoop dat het probleem bij blogger zit en gauw over is. Een fijn weekend!!

Jantine said...

Ik heb hier een avond last van gehad, maar daarna niet meer. Nu moet ik toegeven dat ik de laatste weken niet zo veel tijd heb gehad oor mijn blog. Ik kon alles openen om te lezen, maar niets posten, lezen of reacties beheren.