09 December 2008

Just to show you.......

Ik wil jullie alleen maar even laten zien, dat ik niet alleen maar aan mijn blog heb zitten knutselen. Als ik iets tegenkwam om over na te denken, ben ik toch maar voor mijn machientje gaan zitten frutselen. Voor mijn minihuisje heb ik een sneeuwman geborduurd. Uit de vrije hand en met de machine, zonder hulp van de BSR. Ik wil echt leren om uit de vrije hand te quilten en te borduren en dit was een goede oefening. Kleurplaat van internet gehaald en lekker met glittergaren in de weer. Eerst dacht ik dat het niks zou worden, maar al heen en weer gaand, begon het ergens op te lijken en nu vind ik hem best leuk geworden. Omdat hij wat eenzaam was, heb ik hem maar wat versierd en met de lichtpuntjes van verleden jaar in het zonnetje gezet. Voor het andere huisje ga ik ook nog iets maken. Straks eens nadenken wat.
(......en is mijn eigen gecreëerde achtergrond niet goed gelukt? Alleen mijn header wil niet meer op zijn plek. Vanavond maar weer eens wat hulpbronnen op internet opsporen. Heb alles gedaan wat door Blogger werd geadviseerd, maar hij is zeer weerbarstig!)

I just want to show you that I haven't only been busy playing with my blog. Each time I met something to think about I went to my sewing machine and tried to do something more creative. I took a picture from the internet and started free hand stitching with nice glittery thread. I really want to learn free hand machine quilting and stitching without the help of my BSR. At first it didn't look that good but once I got the hang of it it started looking better. And now I am quite pleased with it. Because the snowman was a bit lonely in the mini house I gave him some decoration and some lights to make him feel comfortabel. Now I have another mini house to fill with seasonal things. Have to think about this.
(btw what do you think of my new self created background? I'm very happy with it. Now I have to try to get my header back. It is still there but doesn't want to show up. I tried everything Blogger Help told me to, but the header is very stubborn!)

7 comments:

Annelies said...

Heel leuk gedaan. Je proeft de kerstsfeer.

Anonymous said...

't Is magnifiek gelukt, hoor!

Yvonne aka sommeke said...

10/10 voor je schattige sneeuwmanneke!
10/10 voor je mooie blogachtergrond!
De punten voor de header houden we nog even in beraad! ;-))))

Unknown said...

You are so clever making the background, I have no clue how to do things like that. I love your decoration.

Anonymous said...

Geweldige achtergrond, vrolijke header. En wat een enige foto van je stitchery!

Blackbird said...

Wat ben je toch weer veelzijdig! Al zo'n echt cybermens, en dan ook nog zo'n schattig borduurtje!!

Anonymous said...

Je sneeuwman en sfeerhoekje zien er schattig uit. Je blog is ook een toppertje. Soms kan het ook aan de browser liggen dat hij niet goed weergegeven wordt. Ik gebruik gewoon internet explorer en volgens mij is je header prima. Succes en voorzichtig want dit kan wel eens nachtwerk worden. Het is net quilten, nog één dingetje......

Groetjes Anita