15 November 2008

Tentoonstelling Marij in Beek.

Deze week heb ik twee keer de tentoonstelling van Marij in Beek bezocht. Woensdag met Ankie en Annette en vrijdag met Tandy en Christel. De quilts zijn op verschillende locaties te bewonderen. Ook hebben veel winkeliers een quiltje in hun etalage tentoongesteld. Woensdag bij thuiskomst bleek, dat ik toch niet alles had gezien, dus maar goed dat ik vrijdag een herkansing kreeg. En natuurlijk beide keren mijn fotocamera vergeten........... Misschien is er iemand die wat foto's voor mijn blog wil afstaan? Maar afgezien hiervan was het heel gezellig want bij hen dronken we een heerlijke kop koffie met iets lekkers (in mijn geval beide keren ijstaart). Vooral vrijdag hebben we daar heel lang zitten napraten.
Tandy houdt op 20 en 30 november weer Open Deur in het Lapjeshuis. In de side bar heb ik er iets meer over geschreven, maar de foto met uitnodiging komt daar niet zo duidelijk over. Dus hier nogmaals de foto:

This week I went twice to Marij's quilt exhibition. On Wednesday with Ankie and Annette and on Friday with Tandy and Christel. Wednesday I realised that I had not seen everything so it was a good thing that I had to go back on Friday. There were three locations to be visited and many shop owners had a quilt on display in their windows. At the end we had an after talk with a good cup of coffee and yummy sweets here. Too bad I forgot my camera both days!
The picture above is an invitation to the Lapjeshuis in Lommel (Belgium) for the annual charity sale, organized bij Tandy.

2 comments:

Unknown said...

Was it a quilt show at the shop?

Anonymous said...

Vaak is op een tentoonstelling zoveel te zien dat je de eerste keer nooit alles in je opneemt. Een tweede bezoek is vaak een aanrader.