25 November 2008

Addiction/verslaving

Al een tijdje heb ik er een verslaving bij, n.l. het maken van kleine stoffen mandjes en tasjes. Om de een of andere reden kan ik het niet laten. Ik vind het erg leuk om te doen, maar het is ook leuk om ze te geven. Vandaag heb ik deze twee gemaakt. Toch leuk als verpakking voor een kerstcadeautje?

For some time now I have been addicted to sewing little fabric baskets and bags. It is fun to make them and fun to give them away as a present. Today I made these two. Nice to put small Christmas gifts in.

13 comments:

Annelies said...

Hele leuke mandjes en super om daar een kadootje in te krijgen.

Blackbird said...

Ze zijn echt enig Jos! Het stof tiert nog welig, neem ik aan?!

Liefs Leintje

Anonymous said...

Het zijn ook leuke mandjes, zo geef je in 1x twee cadeautjes.

Leanne said...

Your little Christmas baskets are very cute.

Anonymous said...

Erg leuk!!

inge said...

heel leuk, daar wil ik ook wel een cadeautje in ontvangen ;-)

Anonymous said...

Leuk, die tasjes. Te mooi om weg te geven.

Gerlily said...

Leuk zeg. Die zullen goed ontvangen worden.

Jossie said...

De tasjes zijn naar Lommel verhuisd, samen met de andere die ik al eerder had gemaakt. Ze worden in het week end te koop aangeboden tijdens de Open Deur in het Lapjeshuis.

These baskets, together with some I made before have moved to a charity sale in Lommel, Belgium. I hope they will be sold quickly for the money is more than welcome for several projects.

Sandra said...

Je tasjes zijn geweldig en het is helemaal fijn dat ze straks voor de goede doelen verkocht gaan worden. Ik ga er ook eens een proberen denk ik :0)

quilting Jeannet said...

Mooi zijn je tasjes Jossie !

Unknown said...

Christmas, christmas :) they are great and the idea to put gifts in them is also great.

Anonymous said...

ik vindt ze super!!, maar de mijne moet nu in de Kerstdoos voor volgend jaar. Ik moet nu zelf (een) andere maken maar ik kan het patroon natuurlijk niet meer terugvinden. Ik weet zeker dat ik het ergens gezien heb. Grs Annette