20 September 2008

Een paar dagen weg/a few days off

I'm going away for about 10 days to mind cats and house of our youngest daughter while she and her boyfriend are off to Barcelona. I won't be blogging much I suppose for we intend to do some sightseeing in the area, the south western part of the Netherlands. We are also visiting Australian friends which we have not seen for about six years and who are staying quite close to us this week. Very exciting, we have to catch up on many things. For the quiet moments I intend to do some stitchery for which I'm taking all this (this is where my new fabric basket comes in handy)

We gaan een dag of tien weg om op de katten en het huis van onze jongste dochter te passen. Ik weet niet of ik veel zal bloggen omdat we wat van de omgeving willen zien en Australische vrienden gaan bezoeken, die hier op vakantie zijn. We hebben hen ongeveer zes jaar niet gezien. Hebben dus heel wat in te halen. Voor de rustige uurtjes wil ik wat borduren. Op de foto de spulletjes die ik hiervoor meeneem.

6 comments:

Blackbird said...

Het handige tasje al helemaal in gebruik genomen zie ik. Veel plezier; je zult het druk genoeg hebben met al je plannen!

Dikke knuf, Leintje

Anonymous said...

fijne vakantie!

Annelies said...

Dat klinkt goed. Ik wens je hele plezierige dagen.

Unknown said...

Have a great time. It will be interesting to see what you sew while you are away.

Anonymous said...

Fijn, een soort vakantie toch?
Veel plezier
Groeten Tineke

ann's hobbyhoekje said...

maak er een fijne vakantie van en de groeten aan ons marja doen he!!

ps ik zie dat je mijn weblogje ook al gevonden hebt!!
groetjes ann